Platforma Blockchain pomagająca małym firmom wejść do produkcji

Aktualności

Założona firma technologiczna używa Blockchain do likwidacji barier wejścia dla firm produkcyjnych i ich nabywców, z nową platformą oznaczoną jako „droga do rewolucji przemysłowej 4.0”.

SyncFab, który uruchomiono w Dolinie Krzemowej pięć lat temu, współpracuje z amerykańską Departamentem Energii Czystej Energii Inteligentną Inicjatywą na Rzecz Wytwarzania Wytwarzania i miastami San Leandro, San Francisco i Oakland. Zespół wierzy, że inteligentna technologia pomoże mniejszym producentom z minimalnymi budżetami marketingowymi, którzy walczą o uzyskanie bezpłatnego dostępu do wyszukiwarek – dzięki czemu mogą licytować więcej umów i z łatwością prezentować swoje możliwości.

Tymczasem nabywcy poszukujący części precyzyjnych mają większe szanse na znalezienie dostawcy, który jest dla nich lokalny. Koszty spadają również, ponieważ proces zamówień, w którym pośrednicy, agenci i nieefektywne oprogramowanie kosztują czas i pieniądze, został znacznie usprawniony. SyncFab twierdzi, że lokalne zaopatrzenie obniża minimalną liczbę części, do których kupujący musi się zobowiązać, jednocześnie tworząc bardziej odpowiedzialny i ekologiczny łańcuch dostaw.

Sercem Smart Chains Blockchain jest token MFG, token narzędziowy, który podwaja się jako metoda płatności i mechanizm wynagradzania dla producentów, którzy szybko uczestniczą w aukcjach, oferują konkurencyjne ceny i utrzymują rekordy produkcji w Blockchain.
Korzyści dla nabywców

SyncFab jest skierowany do przyszłych firm, które chcą zredukować koszty ogólne i zainwestować w inteligentne technologie w ramach Industrial Internet of Things (IoT w skrócie).

Chociaż zainwestowano setki milionów dolarów w modernizację, wydatki te były w większości ograniczone do dużych międzynarodowych firm, a do tej pory mniejsze firmy były zagrożone opóźnieniami. Według prognoz firmy konsultingowej McKinsey, branża ma osiągnąć wartość 4 mld USD już w 2025 roku.

Platforma SyncFab ma na celu pomóc nabywcom wszelkich rozmiarów obniżyć koszty zakupów, ponieważ ich zapytanie ofertowe (RFQ) zostanie dopasowane do producentów posiadających wiedzę techniczną, maszyny i możliwości produkcyjne. Osiąga się to poprzez porównanie kryteriów produktu nabywcy z historią zamówień i wcześniejszymi projektami produktów potencjalnych kandydatów. Firma wierzy, że Blockchain toruje drogę do większej przejrzystości, umożliwiając komunikację zmian specyfikacji produktów i materiałów, w czasie rzeczywistym, eliminując kosztowne błędy i opóźnienia.

Dokumentacja SyncFab przytacza raport dotyczący zagrożeń cybernetycznych firmy Deloitte, w którym dyrektorzy stwierdzili, że największym zagrożeniem dla ich działalności jest kradzież własności intelektualnej. Firma technologiczna uważa, że ​​jej platforma może zaspokoić te obawy poprzez szyfrowanie tych zasobów w Blockchain przy użyciu najlepszych protokołów bezpieczeństwa, zapewniając ochronę użytkownikom, którzy nie mają budżetu na wyspecjalizowany personel cyberbezpieczeństwa.
Zalety dla producentów

Oprócz nagród w formie tokenów MFG do szybkich ofert, SyncFab twierdzi, że platforma pozwoli producentom skupić się na tym, co robią najlepiej: produkcji. Dzieje się tak dlatego, że po pomyślnych licytacjach otrzymują one początkowe inwestycje od kupujących i muszą spędzać mniej czasu na zapoznaniu się z tłem swoich klientów przed rozpoczęciem projektu.

Wykaz aukcji na SyncFab zawiera szczegóły dotyczące budżetu nabywcy, dostarczając wskazówek producentowi. Czasami kupujący doda także „kwotę tolerancji”, aby wskazać, ile byliby gotowi zapłacić poza tym. Chociaż oferenci zostaną automatycznie wykluczeni z wyścigu, jeśli ich oferta byłaby zbyt wysoka, firma SyncFab daje producentom szansę zweryfikowania takich ofert, dzięki czemu łatwiej zrozumieć granice, osiągnąć kompromis i wygrać biznes z potencjalnym klientem.
Sprzedaż żetonów w toku

Synchronizacja sprzedaży żetonów MFG SyncFab potrwa do 15 marca 2018 roku. Ci, którzy kupią MFG przed 11 marca, będą uprawnieni do pięcioprocentowej premii, twierdzi firma.

SyncFab z powodzeniem osiągnął swoją miękką czapkę 15 000 ETH i ma twardy trzon o wartości 33 000 ETH za swój token sprzedaży. Jeśli to zostanie osiągnięte, dodatkowe produkty w przyszłości będą zawierać żywy kanał danych dla dostawców, umożliwiając wysyłanie aktualizacji dotyczących postępu realizacji zamówienia do nabywców w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Blockchain.

Oficjalne sprostowanie. Infocoinpolska.pl nie popiera żadnej treści ani produktu na tej stronie. Chociaż staramy się dostarczyć wszystkie ważne informacje, które możemy uzyskać, czytelnicy powinni przeprowadzić własne badania przed podjęciem jakichkolwiek działań związanych z firmą i ponosić pełną odpowiedzialność za swoje decyzje. Artykuł ten nie może być uważany za poradę inwestycyjną.

2 thoughts on “Platforma Blockchain pomagająca małym firmom wejść do produkcji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *